Fetsund Kiropraktorsenter - din lokale kiropraktor

VÅRE ANSATTE

Sara Nordanger

Kiropraktor MNKF

Sara har bred erfaring i behandling av nerve-, muskel- og skjelettplager hos pasienter i alle aldre. Hun har jobbet som kiropraktor i 8 år, og driver nå sin egen praksis – Fetsund kiropraktorsenter. Hun er en  kiropraktor som behandler alt fra vonde hofter, akutte korsryggsmerter, nakkesmerter, hodepine, og skuldersmerter blandt annet.

Hun har etterutdanningskurs og spesialisert seg i tørrnålteknikk (dry needling) som innebærer behandling av muskelknuter (triggerpunkter) med bruk av nål, samt spesialisert seg i kinesiotape, og bindevevsmassasje (Graston).  Sara har også stort fokus på mobilitet, opptrening og rehabilitering.

Sara’s interesse områder:

Sara hjelper deg mer enn gjerne for dine muskel og skjelettplager, når det måtte passe deg! Etter en grundig undersøkelse og sykehistorie,  hjelper hun deg skreddersy et treningsprogram med hjemmeøvelser (om ønskelig), i kombinasjon med behandling for å hjelpe deg med dine smerter.

Bestill gjerne via online booking eller per telefon.

Velkommen!

Marie Hermansen

Kiropraktor MNKF

371162244_1689822281529829_5387419759829893471_n

Kiropraktor Marie Hermansen er en kunnskapsrik, erfaren og allsidig kiropraktor som gledelig hjelper deg og dine unike vondter.

Hun bruker alt fra triggerpunktsmassasjenåler, sportstape, funksjonell muskeltesting og klassiske kiropraktiske behandlingsteknikker, i sin iver etter å få pasienten bedre.

Marie er også behjelpelig med å finne spesielt tilpassede øvelser, samt enkle teknikker man kan bruke i hverdagen for å få bukt med smertene.

I tillegg til å drive egen kiropraktor praksis, er hun meget faglig engasjert og sitter i kiropraktorforeningens etterutdanningsutvalg.

Som en typisk allmenkiropraktor inkluderer hennes interesseområder bla;

Marie hjelper selvfølgelig pasienter i alle aldere.

Hun har som regel ledige akutt-timer hver dag (ettermiddag/morgen). I helgene kan akutte timer bestilles per telefon.

Velkommen!