Behandlingsområder

Akutte og kroniske plager i korsryggen er en av de vanligste årsakene til et kiropraktorbesøk. Hva skiller disse vondtene fra hverandre og hvordan kan vi hjelpe deg i kampen mot disse?  Les mer

En time hos kiropraktoren er er en naturlig, trygg og effektiv del av både behandling og utredning av kroniske og akutte plager i nakken. Men hva ser vi etter og hvordan kan vi hjelpe deg?  Les mer

Smerter i midtrygg, ribben og fremside av bryst kan være både skremmende og veldig vondt. Gitt at det ikke erandre underliggende årsaker til problemet, har vi god erfaring i både behandling og utredning av denne type problematikk Les mer

Kan hodepine komme fra nakken og/eller musklene rundt nakken? Etter vår erfaring å bedømme er dette veldig vanlig og relativt greit å behandle. Hvordan, vil vi forklare litt nærmere her.   Les mer

Svimmelhet kan ha mange årsaker. Våre kiropraktorer utfører en grundig utredning før behandling og egentiltak iverksettes. Den kan være enklere å bli kvitt enn du tror!  Les mer

Har du vondt i kjeven? Kanskje redusert gapeevne eller vondt å tygge? Vi har spesialkompetanse innen behandling og utredning av kjevesmerter. Les hvordan her:  Les mer

Senebetennelser kan være plagsomme og langvarige greier. Her har våre kiropraktorer lang erfaring og bruker en rekke tiltak for å hjelpe deg å hanskes med betennelsen.

Muskelsmerter er noe vi alle kjenner til og har fra tid til annen. På Fetsund kiropraktorsenter tar vi en grundig undersøkelse og finner ut av hvordan de har oppstått, samt hvordan  vi kan lindre på best mulig måte.

Mange forbinder kanskje ikke kiropraktorbehandling med smerter i skulder og håndledd. Likevel er dette noe vi som oftest ser på i sammenheng med nakkeplager eller alene.

Har du en tendens til å «tråkke over» eller få senestrekk i låret? Hos oss benytter kiropraktorene blant annet av en spesiell type muskeltesting for å forsøke å finne ut av hva som «går galt».